Tuesday, February 3, 2009
story n story




































lama dah kan aku tak up date blog ni kan....hai nomy sory la yer...ko tertunggu-tunggu gbr terbaru anak aku.sampai ko dah behenti keje la kan.tak pa la kan lepas ni ko leh tgk juga kan.aiman dah masuk taska.masuk sek kul 8.30pg sampai kul 12.30t/hari.semua blaja termasuk bacaan iqra'.skrg ni selalu buat perangai asyik ckp nak cuti jer.kalau dia tak mau p sekolah tu pujuk la mcm mana gaya pun memang tak akan jalan punya la.kalau dia nak p sekolah tu sampai tak menyempat2 plak suh org p hantar dia.aku tak la paksa sgt pun sebab dia yang paling muda kat taska tu.yg lain semua 5 tahn n 6 tahun.aku cuma suh dia berkawan jer la dulu.ariesya plak dah 6 bulan.dah makan bubur nasik.susu pun makin kurang.badan makin halus dah tak macam abg dia dulu tu.tak pa laa.anak pompuan kena slim kan.....mcm ibu dia la.....oklah layan la gbr2 yang sempat aku snap ngan handset koman aku ni....
posted by siti norida @ 11:33 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates