Monday, November 10, 2008
aku merdeka hari niii............















akum....semua.hang pa semua rindu kat aku kan...hiii.hiii.hiii.aku biasa la sibuk sgt dah hujung tahun ni biasa lah nak close account nak perabih duit kerajaan malaysia.mcm mcm la ideal bos2 tu.masa awal tahun tak planing awai2 apa nak beli.bila dah hujung tahun baru la kelam kabut.tiap2 tahun aku lalui benda yg sama.dah biasa la benda2 mcm tu.terima jer la.aku ni kan kuli jerrrr...(sedar diri tau)jgn sampai aku kena p tempat org nak bayar t&t N ot org mcm tahun 2006 tu.nasib baik kat kuantan jer.leh la balik kg.aiman pun kecik lagi masa tu.aku angkut sama la p.nasib bos bagi aku bawak ank n abg p sama ngan kete jabatan.syok la juga.tahun ni x jadi ler mcm tu.harap2nye.ariesya plak menyusu badan sepenuhnya.susah la nak p mane2 skrg ni.hari ni sepatut nya aku kena p kementerian pertanian untuk bincang cara2 nak atasi masalah bil lewat bayar.tapi aku tak leh p la pasai ariesya menyusu badan.kena tinggal sorang la dalam bilik ni.semua pegawai p.termasuk cc n 2 org yg jawatan mcm aku p.aku merdeka la hari ni.esk depa balik la.leh la aku guna komp akak ni.hii.hii.hii.komp aku rosak p baiki dah nak dekat sebulan dah.tak tau la dia penyakit apa.dari aku sebelum bersalin sampai la dah bersalin ni dok rosak cam tu la.komp baru beli tahun 2007.baru tau.tapi suka masuk virus.4 nov hari tu aku p klinik cucuk ariesya 3 bulan berat dah 8kg.aiman makan ubat cacing berat 26kg.adik ngan abg makin gedebab.org tak caya tu ank aku.pasai aku lepas bersalin ni berat 49kg.tak yah mkn ubt kurus pun.menyusu ank pun leh kurus tau.kwn2 aku kat ofis cakap aku ni mcm anak dara lagi...hahhh..ha..ha...dulu aku last pregnant kat ariesya berat 73kg.ingt kan tak turun dah la.aku kena mantain la.mkn tetap mkn pasai lapaq ank menyusu ni.untuk pengetahuan semua aku dah pindah dok umah baru dah masuk 3 mggu dok umah baru.syok la kan umah sendiri.sebab aku baru nak dok umah sendiri jadi barang semua baru la.beli jer depa hantar la.jadi aku tak kemas brg byk la.cuma kain baju jer aku angkut dari umah mertua.yang lain semua baru beli.byk abis $$$$$....sekarang aku dah tahap bank rup c dah....tapi tak apa janji aku puas hati dah dapat semuanya.alhamdulillah......
posted by siti norida @ 11:03 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates