Sunday, June 29, 2008
cerita aktiviti lepas gaji
lama dah aku tak update blog ni kan.almaklumlah pc aku ni jap elok jap k.o.hari ni ok plak.aku nak cerita aktiviti aku lps gaji baru ni.bulan 8 ni aku dah nak bersalin sampai la raya aku dalam pantang lagi la agaknya.so aku pun shoping la baju raya untuk aku ngan aiman.abah dia tahun ni tak buat baju katanya tak p mana sbb aku kan pantang lagi.aku tak kira aku beli juga 2 pasang kain nak buat baju kurung utk aku.aiman plak aku beli 2helai tshirt n 2 helai seluar.baju melayu utk dia aku tak beli lagi.tgk la cuti minggu ni.aku ni bukan leh jalan lama2 sakit kaki.almaklum la badan dah gemuk.minggu lepas juga aku dah dapat kunci rumah.syok la hajat nak dok umah baru lepas bersalin tercapai juga akhirnya.p tgk umah ok semuanya tak ada yang rosak pun so tak yah complain la.tirai umah aku pun dah siap tggu org kedai tu nak p pasang jer.aku nak buat grill dulu baru leh masuk barang takut org buat pelari plak barang aku.haa...ha..ha..mesin basuh,peti ais,tv semua aku dah beli.umah baru ni semua aku beli barang baru.aku kan selama ni dok umah mak mertua.jadi tak ada barang la yg aku beli lagi.kalau ada pun aku tak mau ambik satu pun.biar la dok situ.nanti aku nak balik juga hari2 cuti kan.pindah bwk kain baju jer.nanti kalu umah aku dah siap semua dalamnya aku tangkap gambar n post kat sini yer.
posted by siti norida @ 7:43 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates