Tuesday, July 22, 2008
hai...jumpa lagi...
lama dah aku tak up date blog ni kan.hari ni ada masa n rajin skit nak menaip.hari ni aku p klinik tadi last jupe doktor sebelum aku blk bersalin kat pahang.doktok kata semua ok.baby pun dah masuk sarung dia elok2.tunggu waktu bersalin jer.aku dah cukup 9 bulan ni.36week.masa aiman dulu aku bersalin paksa 38week pasal aku ada darah tinggi.tapi pregnant kali ni tak ada la plak.mungkin ank sulung darah gemuruh tu ada kan.masa aiman dulu malam2 tak leh tido asyik nak terkencing jer,yang ni kurang la plak.tido pun ok jer.cuma berjaga tgh malam lapar jer.tapi aku tak penah bangun mkn la.cuma minum air jer.aiman plak mcm biasa la dia tu sekat hari ni sihat jer.cuma suka buat perangai nak bagi org marah jer kat dia.ptg2 asyik ajak abah dia p taman n rumah abg pupu dia .nak main.sampai abah dia tak leh rehat balik keje.(soryyy la sayang yer utk sementara waktu sebelum mama n aiman balik phg.lepas ni sayang dok sorg la tentu rindu kat kami .)umah baru aku plak minggu depan leh la basuh nak masuk perabot yg aku dah beli tu.kiranya sebelum balik pahang semua dah settle la.hajat di hati nak la tido kat umah baru semalam dua.nak rasa dok sebelum bersalin ni...tapi tak tau la tercapai ker tak.kita tgk nanti yer.oklah aku nak p berehat ni.sambung di lain hari yer.pic aku dah lama tak ambik.malas.tunggu la rajin2 skit nanti aku wak masuk dalam ni yer.
posted by siti norida @ 9:18 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates