Sunday, June 22, 2008
besday muhammad aiman afiq
pada 1 jun 2008 hari tu aku ada kat pahang sambut besday aiman yang ke3.saje balik kg sebab dah lama tak ambik cuti.rai dgn adik beradik aku jer..kami buat mee sup n puding koktel.aku ngan kak nora la jadi chef hari tu walaupun kami berdua ni mak buyung.kak nora ada balik juga sebab cuti sekolah kan.tapi yang pasti memang sedap.ni ada gambar2 aiman yang aku ambik masa besday dia hari tu..



ni gambar terbaru aku....semalam baru ambik...

ni la anak sedara aku isma.anak kak nora.aiman suka buli dia.tapi dia pun leh tahan gak ni.....





dah selamat tiup lilin.


aiman dah tak sabar nak tiup kek.dia seronok pakai topeng tu.sampai sekarang dok simpan lagi.







kek ni adik aku nomy yang sponser .....










posted by siti norida @ 5:28 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates