Monday, June 30, 2008
tentang aiman

ni nak cerita pasal aiman skit.anak aku ni deman,batuk n selsema dari hari sabtu lagi.p dah klinik ambil ubat.biasalah dia p klinik cukup syok.ubat pun ok jer dia makan.doktor suka tgk dia tak takut pun bila doktok suruh buka mulut nak tgk rengkong sbb dia kata dia sakit kat situ.dok ckp merah sbb batuk.dok tanya aku bagi mkn apa anak sihat mcm tu.aku kata la mkn nasik jer.susu sampai 2 thn jer.x bagi sbb dia dah mkn semua.dia pun ah tau mau botol.tapi puting sampai hari ni la bila nak tido.satu isap n satu cium.aku suruh dia behenti isap puting ckp thn dpn nak p sekolah dh.dia kata tak apalh isap kat umah jer.aku ckap kat dia isap la sampai ke tua pun.hii..hii.hii..anak bila dah isap puting mmg susah nak behenti.ank no.2 ni aku tak mau ajar dah.biar la abg sorang tu jer.puting kat giant abis byk kat anak aku la agaknya.ok cite pasal deman plak yer.semlm mak mengasuh dia kata asyik mengamuk jer sbb tak sedap badan.makan pun tak berapa lalu.tapi mak dia buat bubur mkn la.mak dia mmg rajin n prihatin pasal budak2 ni.dia lebih teror jaga aiman dari aku.susah oiii nak cari org jaga ank kita mcm tu.kalu aiman demam aku tetap p keje sbb aku tau dia leh jaga ank aku dgn baik.lagipun umah dia on the way nak p tmt keje aku jer.aku bwk dia sekali la.kalau teruk sgt dia call aku la.tapi setakat ni dia tak penah call la kalu tak ada kecemasan sgt.cuma hari tu jer dia kena kayap.dia call suh aku bwk p klinik pasal dia gatal tak leh dok.malam tadi plak aku ni tak larat.dia nak mkn nasik ngan telor pastu dia mintak ngan aku nak ikan keli.aku terkejut la.bila plak dia pandai mkn ikan keli.mungkin dia ingat kat mana2 tu.nak tergelak juga aku.pagi ni aku tanya mak dia ada bagi dia mkan ikan keli ker semalam.mak dia ckp tak ada pun.nanti kena p cari ikan keli la bagi dia mkn.mana tau kot mengidam.pagi ni aku p hantar dia tido lagi.mengantuk pasal batuk bila nak tido.nak tido semlm sapu vickss lega la batuk tu.tido sampai pagi.ni ada gbr dia tido mlm tadi slps sapu vickss.kesian org deman....
posted by siti norida @ 6:35 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates