Tuesday, July 8, 2008
gelagat aiman kat umah baru



lama dah aku tak up date blog ni.hari ni ada ideal skit nak tulis.petang kemarin lepas pada balik klinik aku terus p tgh umah sebab ada org nak ukur grill.pastu aku nk tgk sama umah aku yg dah siap org cat tu.aku puas hati la dgn cat tu.cuma bilik aiman aku beli cat biru muda tapi bila dah cat jadi gelap la plak.mcm balai polis plak.....dah la bilik tu sempit.tapi tak apalh nk buat mcmn dah settle semuanya.hari jumaat n sabtu ni org nak mai pasang lampu n kipas plak.sebelum aku balik bersalin ni sempat la buat masuk perabot n brg2 elektrik baru yang aku beli tu.sekarang ni aku dah pokai yer.semua kerana umah baru.kepada sesiapa yg baru nak masuk umah baru yg tak ada barang mcm aku ni sedia la $$$$$ byk2 yer.mcm aku beli yg patut pun dah sampai 2 belah tangan.belum masuk yg remeh2 lagi.tak apalh lepas ni tak yah fikir dah.dah selamat semuanya.lengkap la hidup aku sekeluarga.kalau korang ada masa mai la dtg jln2 umah aku yer.ok ni aku ada tangkap gbr aiman kemarin.yg warna purple tu bilik aku.cantik tak.ha..ha...ha..yg gbr 1st tu dapur.yang last tu ruang depan.
posted by siti norida @ 5:09 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates