Saturday, October 3, 2009
SELAMAT HARI RAYA





























































Tahun ni giliran aku beraya di sini jadi tak balik pahang la.raya pertama aku jemput semua ahli keluarga beraya dirumah aku.jadi malam raya tu aku pun bertungkus lumus la buat persiapan utk menjamu selera esknya kan.menu aku nasi minyak,gulai daging,ayam masak merah dan acar timun buh nenas cam biasa tu.ketupat n lemang aku tempah ngan kawan ofis aku cuma rendang aku buat sendiri.hari raya tak dan nak snap gambar byk2 dah diaorang semua berkumpul umah aku.tuan rumah sibuk la.hiii.hiii...semua masakan aku mendapat pujian anak2 buah aku.ha..ha...ha...tq3....oklah disini ada la beberapa gambar yg aku sempat ditangkap.aku mmg sibuk hari tu..hiiii..hiii...
posted by siti norida @ 6:09 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates