Saturday, May 16, 2009
ariesya nak masuk 10bulan
lama dah aku tak up date blog ni kan.dah bersawang berhabuk n ber ber yg seangkatan dgn nya la kan...korang tgk la gbr yang sempat aku snap gelagat ariesya ni.aku mmg malas nak update sebab sekarng ni sibuk n gbr2 terbaru pun tak ada.malas nak snap.




ni dah tak larat selepas buat keje2 rumah.aktiviti isap jari n nak nenen pastu zzzzzzzzzzzz la.apa lagi.
ni plak suka sgt dok tarik reben kat leher penyu tu.nak gigit la tu.tu baru dok tarik2.jap lagi masuk mulut la.

ni plak acara nak duduk tak pandai.bila bangun bergantung kat meja cukup cekap dah.tapi bab2 nak duduk balik ni yang selalu dok telentang kepala di lantai tu.kira2 hari2 mesti dapat sakit kat lantai tu.sekarang aku buh karpet.bila jatuh tak la kena tai tu .kurang la sakitnya kot.tapi menangis suara kuat cam tu gak.


almari aku semua dia pandai buka dah.tempat2 tersorok tu la port dia yang paling dia suka.tu baru nak start enjin.pinggan mangkuk aku dalam tu dia dah pandai ambik.bila dapat pegang tu dia ckp tak behenti la.seronok la dapat barang.aku la seriau pinggan aku takut pecah.tapi aku sentiasa dok perati dia la.kira tak leh buat keje apa la.nasib la hubby aku tlg buat keje2 rumah gak.dia pun jenis macam aku gak tak leh tgk rumah semak2.dia akan kemaskan.kira aku tak letih sgt la bab2 umah ni.sama-sama buat.




posted by siti norida @ 5:33 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates