Monday, July 27, 2009
AIMAN YANG NAKAL
gambar ni semua adalah gambar lama.baru nak up date.gambar ni masa bulan 3 hari tu masa aku cuti seminggu balik kuantan.kami semua p mandi kat sungai lembing.sungai ni dalam kampung org jer.punya la cantik tmt tu.ngan air jernih.syok sungguh.anak2 kecik pun leh mandi pasal air cetek ada yang dalam pun ada gak.kete leh masuk parking sampai kat gigi2 air tu.aiman sekarang pandai cakap.semua yang dia ckp tu aku kena dengar n mengaku yer.kalau tak mengamuk la dia.dan la suara kuat giler.korang bayangkan kat umah pengasuh dia kalau 1 hari tu dia balik sekolah dia tertido mesti jiran pengasuh tu tanya.mcm ni diolog diorg."diam jer umah ko ani....aiman tdo ke?.mcm tu la lebih kurang.diorg pelik la.selalu meriah jer dengar suara diakan.kadang2 tgh bawak kete ada la org buat dajal sikit aku pun terkeluar la kata be****g ke bo**h ke dia cakap la kat aku mcm ni ayat dia."ibu ni cakap mcm tu tak baik la,nanti aiman ambil cabai,cabai mulut ibu".sebab tu la ayat aku bila kita kata benda2 tak elok tu.bila kena time aku dia balas la balik kan.budak2 zaman sekarang semua terlebih over skitkan...tapi tak pe la.jgn sampai tahap yg kita sendiri tak leh nak cover sudah la...
aiman,pak cik (adik no2 bongsu aku) n pak su (adik aku yg last)
diaorang memang rapat gilerrr...












posted by siti norida @ 5:52 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates