Sunday, July 26, 2009
ariesya is one.
1 ogos 2009 genap umur ariesya 1 tahun.rasa mcm sekejap jer masa berlalu.rasa sakit bersalin tu masih terasa lagi.sukar untuk aku melupakan semua tu.perkembangan ariesya sekarang dah pandai panggil abg, abah n ma...ma... dah cekap berjalan.umur 11 bulan dah leh jln.korang tgk la gambar dia masa2 baru bersalin ngan sekarang.ada ka patut aku bwk dia p supermarket ke kedai makan ker.org mesti tgk2 kat family aku.ada sampai cakap anak u ker ni.ada ka patut.mana tak nya.aiman kan mcm ala-ala cina.mata sepet,kulit cerah n badan berisi.ariesya plak ngan halus kecik molek,kulit gelap ( tak tau ikut sapa) tak mcm abang.patut la org tanya kan.apa2pun mereka tetap anak2 aku yang sah.korang layan jer la gbr2 lama ni yer.meh aku terang satu-satu yer.


ni gambar masa sekarang

nak panjat katil hobi dia


baru lepas mandi tgk la bedak puith ibu buh sebab saya gelap


haaa......tangkap ibu...



ni masa kami berkelah kat sungai lembing masa balik kuantan bulan 3 hari tu.





masa ni umur dia 7bulan




ni masa dalam pantang






ni pun dalam pantang.korang tgk la badan dia masa dulu ngan sekarang kan.





ni masa baru 3 hari.geram aku tgk gbr dia masa ni.mcm anak jepun jer


ni pun sama umur dalam seminggu gitu la.







posted by siti norida @ 11:24 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

.::Who Am I ?::.

.::Waktu::.

.::Kalendar::.


Free Blog Content

.::Catatan Lepas::.

.::Arkib::.

.::Pesanan::.


Free chat widget @ ShoutMix

.::Bilangan Pengunjung::.

.::Bloggers::.

.::Sumber Berita::.

.::Template by::.

Blogger Templates